vă invit joi 25 mai, începând cu ora 08:30 la o nouă ediție a roadshow-ului BUSINESS EVOLUTION. FINANŢARE. DIGITALIZARE. SUSTENABILITATE, care va avea loc la Ramada Hotel by Wyndham, în Oradea. Conferința se adresează atât IMM-urilor cât și companiilor locale mari, fiind un eveniment dedicat persoanelor de decizie – antreprenori, directori generali, directori de dezvoltare și IT, directori financiari – aducând în fața acestora soluții și informații noi, experiențe de succes, aplicabile imediat în procesul de management și dezvoltare a companiei. Împreună cu partenerii noștri dorim să oferim soluții concrete, pornind de la finanțare și până la digitalizare, pentru a așeza compania pe o traiectorie de creștere, teme de interes atât pentru conducerea companiei cât și pentru managerii departamentelor cheie în dezvoltarea companiei. Agenda conferinței este următoarea, 08:30 – 09:00 – Welcome Coffee 09:00 – 11:00 – Sesiunea – Strategie pentru dezvoltare
- Care sunt oportunitățile, soluțiile și provocările procesului de dezvoltare durabilă a companiei? Evita pierderile cu ajutorul datelor.
- Cum stabilesc un parteneriat cu banca pentru a finanța dezvoltarea companiei? Care sunt opțiunile, care sunt produsele dedicate proiectelor verzi? Ce proiecte sunt finanțabile?
- Ce fonduri nerambursabile europene, guvernamentale și din PNRR putem accesa pentru dezvoltare, digitalizare și sustenabilitate?
- Ce tehnologii și soluții digitale pot utiliza și cum? Cum îmi protejez activitatea de riscurile cibernetice?
SPEAKERI:
- Octavian Dan, Preşedinte – Asociația Firmelor Bihorene
- Melinda Morariu, CEO and Co-Founder – BRIDGE-to-INFORMATION
- Elena Gherasim, Director Regional IMM Crișana, Raiffeisen Bank România
- Reprezentant firmă consultanță Fonduri Europene
11:00 – 11:30 – Networking & Coffee Break 11:30 – 13:00 – Workshop – How to …? care va conține prezentări aplicate și sesiuni de demo, interactive.
- 6 tipuri de clienţi dificili şi cum îi abordam corect.
- Top 5 „greșeli” GDPR – ce învățăm din ele.
- Leader în Progress. De la Manager Eficient la Lider Inspirational.
- Care sunt resursele și aplicațiile pe care le pot folosi pentru a vinde mai mult și pe mai multe piețe? Cum trebuie să procedez ca să creez o prezență online puternică a companiei pentru a genera noi oportunități?
SPEAKERI:
- Elena Badea – Marketing & Sales Expert, Managing Director Valoria
- Tudor Galoș – Senior Consultant, Tudor Galoș Consulting
- Irina Vijoli – Founding Partner, Digiquery
- Dumitru Ion – CEO, Doingbusiness.ro & Kompass România
site-ul conferinţei, unde puteţi găsi informaţii actualizate permanent despre agenda şi speakeri. Participarea dumneavoastră nu implică nicio taxă, iar invitația este valabilă pentru 3 persoane din companie. Pentru mai multe informatii : Diana Dumitrascu, Executive Director Doingbusiness.ro & Kompass Group
Vă puteţi înregistra direct peE-mail Diana.Dumitrascu@DoingBusiness.ro
Mobile +40 727 388 504