vă invit joi 25 mai, începând cu ora 08:30 la o nouă ediție a roadshow-ului BUSINESS EVOLUTION. FINANŢARE. DIGITALIZARE. SUSTENABILITATE, care va avea loc la Ramada Hotel by Wyndham, în Oradea.  Conferința se adresează atât IMM-urilor cât și companiilor locale mari, fiind un eveniment dedicat persoanelor de decizie – antreprenori, directori generali, directori de dezvoltare și IT, directori financiari – aducând în fața acestora soluții și informații noi, experiențe de succes, aplicabile imediat în procesul de management și dezvoltare a companiei.  Împreună cu partenerii noștri dorim să oferim soluții concrete, pornind de la finanțare și până la digitalizare, pentru a așeza compania pe o traiectorie de creștere, teme de interes atât pentru conducerea companiei cât și pentru managerii departamentelor cheie în dezvoltarea companiei. Agenda conferinței este următoarea,  08:30 – 09:00 – Welcome Coffee  09:00 – 11:00 – Sesiunea – Strategie pentru dezvoltare

  • Care sunt oportunitățile, soluțiile și provocările procesului de dezvoltare durabilă a companiei? Evita pierderile cu ajutorul datelor.
  • Cum stabilesc un parteneriat cu banca pentru a finanța dezvoltarea companiei? Care sunt opțiunile, care sunt produsele dedicate proiectelor verzi? Ce proiecte sunt finanțabile?
  • Ce fonduri nerambursabile europene, guvernamentale și din PNRR putem accesa pentru dezvoltare, digitalizare și sustenabilitate?
  • Ce tehnologii și soluții digitale pot utiliza și cum? Cum îmi protejez activitatea de riscurile cibernetice?

SPEAKERI:

  • Octavian Dan, Preşedinte – Asociația Firmelor Bihorene
  • Melinda Morariu, CEO and Co-Founder – BRIDGE-to-INFORMATION
  • Elena Gherasim, Director Regional IMM Crișana, Raiffeisen Bank România
  • Reprezentant firmă consultanță Fonduri Europene

11:00 – 11:30 – Networking & Coffee Break  11:30 – 13:00 – Workshop – How to …? care va conține prezentări aplicate și sesiuni de demo, interactive.

  • 6 tipuri de clienţi dificili şi cum îi abordam corect.
  • Top 5 „greșeli” GDPR – ce învățăm din ele.
  • Leader în Progress. De la Manager Eficient la Lider Inspirational.
  • Care sunt resursele și aplicațiile pe care le pot folosi pentru a vinde mai mult și pe mai multe piețe? Cum trebuie să procedez ca să creez o prezență online puternică a companiei pentru a genera noi oportunități?

SPEAKERI:

  • Elena Badea – Marketing & Sales Expert, Managing Director Valoria
  • Tudor Galoș – Senior Consultant, Tudor Galoș Consulting
  • Irina Vijoli – Founding Partner, Digiquery
  • Dumitru Ion – CEO, Doingbusiness.ro & Kompass România

Vă puteţi înregistra direct pe site-ul conferinţei, unde puteţi găsi informaţii actualizate permanent despre agenda şi speakeri. Participarea dumneavoastră nu implică nicio taxă, iar invitația este valabilă pentru 3 persoane din companie. Pentru mai multe informatii :  Diana Dumitrascu,  Executive Director Doingbusiness.ro & Kompass Group

E-mail Diana.Dumitrascu@DoingBusiness.ro
Mobile +40 727 388 504